Auto przeznaczone do startów w Mistrzostwach Polski RallyCross w klasie RWD Cup oraz w Rajdach Samochodowych.

Silnik: 1.9 M44 – 160 KM

Komputer: Ecumaster

Zawieszenie: Bilstein + Eibach

Szpera z dyfrem 4,27.

Shortshifter, fotel kubełkowy, pasy szelkowe, sportowa kierownica 35cm z nabą i kontrolkami wyprowadzonymi na kierownice, system łączności, hydrauliczny hamulec ręczny, dystanse kół, tylna belka regulowana.

Klatka (pełna) zgoda z załącznikiem J

Regulaminowe złącze do poboru paliwa.

Body kit M Way (front i rear fenders), lekkie szyby boczne i tylna, lekka maska. Zapinki klap, osłony klatki.

Sukcesy auta

  • 1 miejsce 51 Rallye Monte Calvaria klasa Gość (10 miejce klesyfikacja generalna)
  • II Vicemistrz Polski RallyCross 2023 (klasa SuperNational -2000)
  • 8 miejsce FIA CEZ 2023 klasa SuperTouring Cars -2000
  • 1 miejsce 6 runda Mistrzostw Polski RallyCross 2022 (klasa SuperNational -2000)
  • 1 miejsce 1 runda Mistrzostw Polski RallyCross 2023 (klasa SuperNational -2000)
  • 2 miejsce 2 runda Mistrzostw Polski RallyCross 2023 (klasa SuperNational -2000)
  • 3 miejsce 4 runda Mistrzostw Polski RallyCross 2023 (klasa SuperNational -2000)
  • 3 miejsce 8 runda Mistrzostw Polski RallyCross 2023 (klasa SuperNational -2000)
  • 3 miejsce 1 runda Mistrzostw Polski RallyCross 2024 (klasa SuperNational -2000)
  • 3 miejsce 6 runda Mistrzostw Polski RallyCross 2024 (klasa SuperNational -2000)

Auto dwukrotnie startowało w Rajdzie Barbórka – klasa Youngtimer Y2 oraz Historyczna H2.